duminică, 6 aprilie 2008

Summit-ul Glamorous

S-a facut foarte mult tam-tam pe subiectul summitului. Ba chiar m-am plictisit de stirile legate de subiectul asta. Culmea e insa ca nu am aflat mare lucru, referindu-ma aici ca nu am ramas in cap cu nimic legat de partea economica sau politica sau care o fi ea. Singurele lucruri pe care s-au axat tabloidele romanesti ai fost acelea legate de fashion sau de glamour. Cuplul Bush a foat foarte analizat, poate mult prea analizat. Noroc ca prima doamna a stiut sa isi ia o pereche de pantofi si nu s-a facut de rusine, cu toate ca parerea lui Catalin Botezatu e aceea ca totul a fost poate mult prea ingrijit si mult prea ok. Pai se poate? Dar nici asa nu e bine?
Dupa cum spuneam, daca ma vor intreba ai mei ce am inteles in urma Summit-ului ca de, sunt la jurnalistica, presupun ca am sa le povestesc despre aglomeratia din Bucuresti, despre treptele mult prea inguste de la toaleta apartamentului in care s-a aflat Bush, despre pantofii Primei Doamne, sau despre inghetata savurata de Bush.
Si cand te gandesti ca cersetorii au disparut deodata, cateii au ramas si ei de izbeliste, nu doar fara adapost, ci si fara mancare pentru ca deocata capitala noastra e una foarte curata, fara colt de paine la tomberoane..Si totul pentru ce? Pentru ca Laura Bush sa nu isi murdareasca pantofii.

Niciun comentariu: