duminică, 6 aprilie 2008

I love my world

Nu inteleg de ce toti barbatii sunt de parere ca femeile si-ar dori sa fie ca ei. Ei bine, eu nu. Nu dom'le, vreau sa fiu femeie. Cred ca sunt o gramada de avantaje. Nu vreau sa ma iau de microbisti sau alte "genuri", insa eu chiar ma bucur de zilele de shopping, ma bucur de iesirile cu fetele , imi place si sa barfesc si chiar sa ma uit la Sex and the city. Si de ce mi-as dori sa fiu barbat? Sa schimb toate astea pe meciuri de fotbal (am zis ca nu ma iau, dar nu ma pot abtine), sa mananc seminte si sa beau bere sa fac burta? No Way!!
Nu am nimic cu nimeni, fiecare sa fie ce si cum vrea..dar ma simt obligata sa scriu si aici ca vreau sa fiu femeie si chiar nu mi-am dorit niciodata sa fiu barbat! Sa se tina cont aici de faptul ca atunci cand eram mica aveam si ora sa intru in casa spre deosebire de baieteii de varsta mea.
Ceea ce e culmea de enervant pentru mine e sa vad cum unii zic ca lumea femeilor e plina de parfum, machiaj si roz, ba mai mult, ca daca ar trai intr-o lume a noastra, a celor de gen feminin, masinile ar fi roz, hainele ar fi toate colorate si ar manca doar fara grasimi. Culmea ironiei e aceea ca cei care afirma asemenea lucruri nu au prietena si nu pentru ca nu si-ar dori! Ba mai mult, in dulapurile lor gasesti zeci de reviste cu acest gen de femei: parfumate, machiate si imbracate chiar in roz. Cred ca m-am facut inteleasa, righ?

Niciun comentariu: