vineri, 4 aprilie 2008

Ai grija iti doresti ca s-ar putea sa ti se intample

M-am saturat de lumea falsa. La o iesire intr-un pub a venit discutia despre manele, despre femei si despre capitala cu summit-ul ei cu tot. Desigur ca nimeni nu mai asculta manele pentru ca da mai bine muzica electro, techno sau minimal. Toate femeile tin buzele tuguiate, lucru spus tocmai de una fara buze, iar viata in capitala este foarte grea, afirmatie facuta de un baiat care nu a fost acolo niciodata. Nimeni nu mai e multumit de nimic. Mi-am zis si eu parerea referitoare la toate subiectele in discutie, insa toata lumea isi pastra punctul de vedere, ba chiar unii ridicau tonul cand indrazneai sa nu fii de acord cu ei, asa ca am hotarat sa imi tin ciocul mic.
Culmea a fost ca in momentul in care i-am facut o vizita prietenului care asculta numai house si electro, a hotarat sa puna o manea, incercand sa ne amuze pe noi, invitatii. Desigur ca prima impresie creata a fost aceea ca, intr-adevar, asta era intentia lui. Dupa cateva pahare de vin insa, culmea, stia si versurile. Pe ritmuri de Guta si Minune, mi-am indreptat privirea catre fetele cu care ma vezusem in pub cu cateva zile inainte. Probabil ca descoperisera o noua marca de luciu de buze ca isi tineau buzele foarte tuguiate, ba chiar incepusem sa cred ca si-au pus botox.
Toti eram studenti, unii cu dorinte de studiu prin capitala, altii pastrandu-si optiunea Iasi, iar altii optau pentru strainatate. Deodata, Bucurestiul devenise locul unde iti gasesti repede de munca, unde e si distractie, e adevarat ca traficul e infernal, insa "se merita" dupa cum spunea cineva. Lumea in care ma aflam imi era total necunoscuta, sau altfel spus, deloc pe placul meu. Nu il apreciez pe Guta, nu ma incanta buzele tuguiate si urasc superficialitatea.

Niciun comentariu: