sâmbătă, 19 aprilie 2008

Oare noaptea se transforma?


E weekend..despre ce sa scrii daca nu despre experientele prin care treci atunci cand mergi in cluburi ? Ei bine aseara am iesit cu prietenii la un suc. Ca de fiecare data ne-am adunat mult mai multi , persoane pe care eu, una nu le cunosteam. Am intrat in vorba, am ras cu fetele pe care le vedeam pentru prima data si chiar erau foarte ok. Aveam senzatia ca le cunosc de o viata..Glume bune, experiente comune..ce poate fi mai frumos? A venit si momentul in care am hotarat sa mergem intr-un club ca de, e sambata seara. Ciudat ca ajunsi acolo, totul s-a schimbat. Fetele care imi creasera o asa buna impresie imi erau total necunoscute si antipatice as putea zice.

Parca au intrat intr-o alta lume, nu mai vorbeau, nu mai radeau si nici macar nu dansau. De ce au mers in club? Ca sa tina paharul intr-o mana, sa tina buzele tuguiate si sa stea in picioare pentru a-i observa pe ceilalti probabil pentru a-i comenta a doua zi la cafea. Eu am preferat sa imi vad de treaba, sa rad cu ceilalti, sa dansez si apoi am plecat acasa franta de oboseala, spunand un sec "pa".Nu am dat foarte mare importanta intregii intamplari, gandindu-ma ca poate prima impresie, cea din bar era cea gresita deoarece, la urma urmei, nu le cunosteam. Dar nu!

In dimineata asta mi-a sunat telefonul, una dintre cele 4 fete facand rost de el pentru a ma invita la cafea. Culmea e ca acum era din noua fata joviala si draguta din bar.Si daca ma duc si se comporta ca in club?

Niciun comentariu: